Opinions of our customers
Pozdravljeni!
V prilogi pošiljam slikici, ne vem pa, če vam bosta prišli kaj prav - črna obeska na črni podlagi na črnih psih, ki ne marajo poziranja ;)
Lep pozdrav,
Barbara
luca - Perfetto, come da immagine pubblicizzata. Spedizione un po’ lunga ma capisco le difficoltà visto il periodo natalizio. Ottima anche l’incisione. Grazie!
Stéphanie - correspond en tout point à mes attentes. merci
Wentingyin Sun - exactly what i want fantastic pet tag
NaokoKisaragi - Very happy with the quality!
becccanorton - Really cute. Looks just like my little guy. Engraving isn't super deep but it's legible. I really like it.